Senin, 02 November 2020

Shahnaz Aida Jebat Akasia

24 tahun 2016 Tempat lahir. Biodata Ayda Jebat.


Pin On Series

54m Followers 1728 Following 2726 Posts - See Instagram photos and videos from Ayda Jebat aydajebat.

Shahnaz aida jebat akasia. Drama dan Filem. Tentu ada di kalangan anda yang tidak tahu penyanyi dan pelakon Ayda Jebat mempunyai seorang adik yang juga berbakat. 89707 likes 583 talking about this.

Sharnaaz Ahmad Umum Nama Anak Jebat Jayden Ahmad Kini Dah Ada Akaun IG. Sensasi Kenapa kahwin elok nak cerai gaduh-gaduh kata Sharnaaz. Mana peminat Remy Ishak dan Ayda Jebat.

Sharnaaz Ahmad Nelydia Senrose Kembali Bergandingan dalam Filem JEBAT. Drama terbitan JS Pictures arahan Azman Haji Yahya itu. Pelakon Shranaaz Ahmad telah mengumumkan nama penuh putera sulungnya iaitu Jebat Jaydeen Ahmad Bin Sharnaaz Ahmad di akaun Instramnya.

Share your videos with friends family and the world. Sebuah drama adaptasi novel berjudul Bukan Gadis Biasa akan disiarkan menerusi Slot Akasia TV3 bermula 23 April 2020. 5 ft 2 in 157 m Umur.

Drama bersiri Bukan Kerana Aku Tak Cinta yang bersiaran menerusi saluran Mustika HD dan. UiTM Shah Alam dalam jurusan Diploma Seni Muzik. Selepas bekas suami pelakon Gerak Khas pula ditahan lesapkan wang A.

Suami kepada Noor Nabila itu juga telah memuat naik sekeping foto bayi comelnya itu di media sosial Instagram. Nantikan gandingan mereka dalam drama terbaru Bukan Gadis Biasa. Ia akan menemui penonton pada setiap hari Isnin.

Nur Suhada Jebat dikenali sebagai klon wawa zainalmuka mereka seiras Nama Popular. 10 Foto Adik Ayda Jebat Yang Terlajak Cantik. Cinta 200 Peratus Anugerah Terindah.


J B Blogspot Poster Dan Trailer Drama Hero Tv2 Drama Poster Hero


0 komentar: