Selasa, 20 Oktober 2020

Nabil Mahir Dan Aida Jebat

Penyanyi dan pelakon popular Ayda Jebat 29 sah bergelar isteri kepada Nabil Mahir 33 di masjid Al-Taqwa TTDI Kuala Lumpur kira-kira jam 328 petang dengan lafaz. Ayda Jebat Nabil Mahir.


Pin By Entertainment On Aydajebat Fashion Wedding Dresses Lace Celebs

Ayda dan Nabil bakal melangsungkan pernikahan di sebuah masjid pada 1 Januari depan.

Nabil mahir dan aida jebat. Situasi berkenaan berlaku di Anugerah Meletop Era AME 2020 pada Ahad lalu. Menerusi hantaran terbaharu di akaun Instagramnya Ayda memaklumkan dia memilih nama Ana Nayla buat puterinya. 4753 likes 28 talking about this.

She became known to many through the drama Rindu Awak 200 2014. GENTLEMEN pengacara Nabil Mahir menukarkan kasut kepada tunangnya yang juga pelakon dan penyanyi terkenal Ayda Jebat selepas melihat buah hatinya itu tidak selesa memakai kasut tumit tinggi. Menerusi Instagram Ayda atau nama sebenarnya Nur Suhada Jebat berkongsi video.

Ayda Jebat dan Nabil Mahir tak impi majlis besar-besaran hanya nikah di masjid - Asalkan perkara wajib itu selesai dengan lancar Jumaat 25 Disember 2020 1030 AM. Sebab itu tarikh nak kahwin pun dia pilih yang senang. PETALING JAYA Pelakon dan penyanyi Ayda Jebat sekali lagi mengundang kecaman apabila mendedahkan perangai pelik suaminya Nabil Mahir yang suka menghidu bau ketiaknya terutama ketika waktu lapang.

Ayda Jebat Nabil Mahir Sah Suami Isteri Dengan Sekali Lafaz. Ayda on the set of the drama filming Rindu Awak 200. Disebabkan masih dalam suasana COVID-19 saya dan Nabil pun tak beria dan Nabil juga sangat berhati-hati untuk sambutan raya kali ini katanya lagi.

KUALA LUMPURPenyanyi dan pelakon terkenal Ayda Jebat dan tunangnya Nabil Mahir sepakat untuk melangsungkan pernikahan mereka pada1 Januari 2021. Selain itu Ayda juga telah membuat akaun Instagram rasmi buat Ana Nayla. Nabil sebelum ini pernah menjalin hubungan.

Ayda memang jenis susah nak ingat tarikh. Rafiq Mazlan - January 1 2021. Pasangan selebriti Nabil Mahir 33 dan Ayda Jebat 29 selamat diijabkabulkan dalam satu majlis sederhana di Masjid At-Taqwa Taman Tun Dr Ismail di sini.

Nabil Mahir Dan Aida Jebat sudah Berjumpa Keluarga Masing-MasingPengacara Nabil Mahir mengaku menjalin cinta dengan penyanyi Ayda Jebat dan hubungan mer. Penyanyi dan pelakon Ayda Jebat akhirnya mendedahkan wajah anak perempuan kesayangannya untuk tatapan peminat. Beliau memulakan kerjaya awalnya dengan menjayakan beberapa iklan komersial seterusnya meraih perhatian umum sebagai pengacara rancangan hLive di Astro Ria.

Tahniah buat Ayda Jebat dan Nabil Mahir. Her film credits include Gila-Gila Remaja 2 2013 and Pinjamkan Hatiku. KUALA LUMPURPasangan selebriti Nabil Mahir 33 dan Ayda Jebat 29 selamat diijabkabulkan dalam satu majlis sederhana di Masjid At-Taqwa Taman Tun Dr Ismail di sini.

Nabil atau nama penuhnya Ahmad Nabil Ahmad Mahir menyempurnakan kabul dengan sekali lafaz yang disempurnakan Ketua Penolong Pengarah Kanan Bahagian Perkahwinan dan. Namanya kini kian mendapat perhatian terutama selepas membuat pengakuan terbuka membabitkan hubungan cintanya dengan penyanyi dan pelakon Ayda Jebat. Biodata Nabil MahirnabilMahiraydajebatnabilmahirdanaydajebatCredit music to.

Keputusan memilih tarikh berkenaan dibuat pasangan itu bagi memudahkan mereka mengingati hari bahagia. Perangai pelik Nabil didedahkan Ayda menerusi InstaStory yang memaparkan Nabil Mahir sedang mencium ketiaknya ketika sedang bersantai. Betullah kata orang kalau dah jodoh.

Instagram Nabil Mahir Nabil Mahir merupakan pengacara yang mula dikenali selepas memegang peranan sebagai hos program infotainment Hlive. MENGHITUNG hari menantikan hari bahagia pelakon dan penyanyi Ayda Jebat. Berita ini saya petik dari OH Bulan.

January 4 2022 by Aishah. Pasangan sensasi yang baru diijabkabulkan iaitu Aida Jebat dan suami Nabil Mahir seringkali menjadi tajuk berita yang sensasi apabila satu video di IG story mereka yang terbaru yang dikongsikan pasangan tersebut mendapat reaksi yang kurang manis kerana kandungan video tersebut yang memaparkan kemesraan yang agak melampau. Ayda atau nama sebenarnya Nur Suhada Jebat dinikahkan Ustaz Rozimi Zamri Ketua Penolong.

Memilih tarikh pertama dalam kalendar 2021 Ayda Jebat dan Nabil Mahir nampaknya begitu secocok sama cantik dan sama padan maklumlah hati masing-masing sedang bahagia dan seperti yang kita lihat akhirnya kini mereka sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz sahaja. Kata mereka tarikh itu paling senang nak ingat. Ayda Jebat Nabil Mahir Ana Nayla Ayda Jebat Suami Wajibkan Saudara-Mara.

Genap seminggu bergelar ibu bapa pasangan selebriti Nabil Mahir dan Ayda Jebat berkongsi wajah serta nama anak sulung m. Nabil atau nama penuhnya Ahmad Nabil Ahmad Mahir menyempurnakan kabul dengan sekali lafaz yang disempurnakan Ketua Penolong Pengarah Kanan Bahagian Perkahwinan dan Pembagunan. Ana Nayla binti Ahmad Nabil.

Ahmad Nabil Ahmad Mahir lahir 28 April 1988 ialah seorang pengacara model dan pelakon lelaki Malaysia. Nur Suhada Ayda Jebat born 17 March 1992 is a Malaysian singer and actress. Ayda Jebat dan suaminya telah memohon maaf kepada keluarga terdekat dan sahabat handainya kerana tindakannya dan suami Nabil Mahir yang belum bersedia untuk mempertemukan bayi mereka secara terbuka kerana bimbang dengan keadaan semasa ketika.

She was one of the participants of the 9th season of Akademi Fantasia. Aida Jebat Dan Suami Belum Bersedia Bawa Anak Jumpa Keluarga.


Video Nabil Tinggalkan Ayda Jebat Tepi Jalan Host Cuak Dimarah Sheila Rusly Baseball Cards Cards Movie Posters


0 komentar: