Kamis, 29 Oktober 2020

Drama Terbaru Ayda Jebat Dan Shukri Yahaya

Drama Asalkan Dia Bahagia Ayda Jebat dan Shukri Yahaya 11 Mar 2019. Drama ini mengisahkan tentang Adira Imani Ayda Jebat yang ternyata adalah putri angkat dari Tuan Bakhtiar Rahhim Omar dan Puan Zairan Safura Yaacob.


Shukri Yahaya Marah Ayda Jebat Youtube

Share your videos with friends family and the world.

Drama terbaru ayda jebat dan shukri yahaya. Ayda Jebat Shukri Yahaya Idris Khan Nadiyah Shahab Penulis Skrip. Drama 28 episod ini diarahkan oleh Jamal Khan dan dibawah. Antara scene menarik dalam drama Asalkan Dia Bahagia di slot Akasia pada setiap hari Isnin hingga Jumaat 7 malam di TV3 Barisan Pelakon.

PGRS Team Rozie Rashid Amka Ahmad. Drama terbitan Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd yang membariskan Ayda Jebat Shukri Yahaya dan Idris Khan selaku teraju utama ini adalah hasil adaptasi novel oleh Hani Fazuha dan diarahkan oleh Jamal Khan. Tonton Drama Asalkan Dia Bahagia Episod 15NANTIKAN drama terbaru berjudul Asalkan Dia Bahagia adaptasi novel Asalkan Dia Bahagia karya Hani Fazuha yang bakal mengisi slot Akasia TV3.

Kisah Adira Imani. Tayangan selama 28 episod diarahkan oleh pengarah popular Jamal Khan dan merupakan terbitan syarikat Zamriez Golden Picture Sdn Bhd. Drama Asalkan Dia Bahagia lakonan Ayda Jebat dan Shukri Yahaya Drama Asalkan Dia Bahagia memulakan siaran pada hari ini 3 Mac di slot Akasia TV3.

Bakal menampilkan pelakon seperti Shukri Yahaya dan Ayda Jebat. Drama Asalkan Dia Bahagia Lakonan Ayda Jebat Dan Shukri Yahaya papar berkaitan - pada 1362019 - jumlah. Drama 28 episod ini diarahkan oleh Jamal Khan dan dibawah terbitan Zamriez Golden Picture.

Bakal menampilkan pelakon seperti Shukri Yahaya dan Ayda Jebat. April 03 2019 Live Streaming. 640 hits Pelakon Drama Asalkan Dia Bahagia Ayda Jebat Shukri Yahaya Idris Khan Nadiyah Shahab Fatin Afeefa Bella Dowanna Syazuwan Hassan Marisa Yasmin Esma Dainal Rahim Omar Safura Kay Maria Fadilah Mansor dan ramai lagi.

Bridge A BA Apa kurangnya aku Gm Cm didalam hidupmu D B Hingga kau curangi aku. Tayangan selama 28 episod diarahkan oleh pengarah popular Jamal Khan dan merupakan terbitan syarikat Zamriez Golden Picture Sdn Bhd. AYDA JEBAT JADI REBUTAN SHUKRI YAHAYA DAN IDRIS KHAN PETALING JAYA 11 MAC 2019 - Tak sangka rupa-rupanya Ayda Jebat jadi rebutan Shukri Yahaya dan Idris Khan.

499 hits Drama Asalkan Dia Bahagia memulakan siaran pada hari ini 3 Mac di slot Akasia TV3 Tayangan selama 28 episod diarahkan oleh pengarah popular Jamal Khan dan merupakan terbitan syarikat Zamriez Golden Picture Sdn Bhd Drama ini adalah adaptasi. LIRIK LAGU SINARAN AYDA JEBAT ft LEA ISMAIL OST. Drama Asalkan Dia Bahagia Lakonan Ayda Jebat Dan Shukri Yahaya papar berkaitan - pada 1362019 - jumlah.

Bakal menampilkan pelakon seperti Shukri Yahaya dan Ayda Jebat. Drama 28 episod ini diarahkan oleh Jamal Khan dan dibawah terbitan Zamriez Golden Picture. 09042019 Adira Imani hanyalah seorang anak angkat.

Menghiasi drama rantaian terbaru arahan Jamal Khan Asalkan Dia Bahagia gandingan sulungnya di layar kaca bersama pelakon Shukri Yahaya. Tonton Drama Asalkan Dia Bahagia Episod 23NANTIKAN drama terbaru berjudul Asalkan Dia Bahagia adaptasi novel Asalkan Dia Bahagia karya Hani Fazuha yang bakal mengisi slot Akasia TV3. Drama 28 episod ini diarahkan oleh Jamal Khan dan dibawah terbitan Zamriez Golden Picture.

491 hits Drama Asalkan Dia Bahagia memulakan siaran pada hari ini 3 Mac di slot Akasia TV3 Tayangan selama 28 episod diarahkan oleh pengarah popular Jamal Khan dan merupakan terbitan syarikat Zamriez Golden Picture Sdn Bhd Drama. Ayda Jebat Shukri Yahaya Idrin Khan. Drama ini adalah adaptasi novel karya Hani Fazuha.

April 04 2019 Live Streaming. Drama 28 episod yang turut dibarisi oleh Safura Yaacob Nadiyah Shahab Marisa Yasmin Esma Daniel Rahim Omar dan ramai lagi ini. Adira Imani Ayda Jebat mengetahui bahwa selama ini dia ternyata hanya puteri angkat dari Puan Zarina Safura Yaacob dan Tuan Bakhtiar Rahhim Omar.

Tonton Drama Asalkan Dia Bahagia Episod 20 NANTIKAN drama terbaru berjudul Asalkan Dia Bahagia adaptasi novel Asalkan Dia Bahagia karya Hani Fazuha yang bakal mengisi slot Akasia TV3. Sinopsis Asalkan Dia Bahagia. Bakal menampilkan pelakon seperti Shukri Yahaya dan Ayda Jebat.

Baca Online Novel Asalkan Dia Bahagia Karya Hani Fazuha 9 Mar 2019. Pelakon Drama Asalkan Dia Bahagia papar berkaitan - pada 932019 - jumlah. LIRIK WRITINGS ON THE WALL - SAM SMITH OST PECT.

Ayda Jebat Shukri Yahaya Idris Khan Nadiyah Shahab Marisa Yasmin Esma Dainal Rahim Omar. Dah selamat menjadi pasangan suami istri Shukri Yahaya dan Tya Adnan. Gambar Pernikahan Shukri Yahaya - TyaAdnan Alhamdulillah.

Tonton Drama Asalkan Dia Bahagia Episod 17NANTIKAN drama terbaru berjudul Asalkan Dia Bahagia adaptasi novel Asalkan Dia Bahagia karya Hani Fazuha yang bakal mengisi slot Akasia TV3. Sebelum ini Ayda kekal selesa menempatkan diri dalam dunia nyanyian menerusi lagu-lagu meletup seperti Pencuri Hati Nakal Nakal Nakal Mata Temberang dan banyak lagi. Jumaat 20 November 2015 menjadi tarikh yang mereka pilih.

Antara scene menarik dalam drama Asalkan Dia Bahagia di slot Akasia pada setiap hari Isnin hingga Jumaat 7 malam di TV3 Barisan Pelakon. Drama 28 episod ini diarahkan oleh Jamal Khan dan dibawah. Pelakon lain yang turut membintangi drama Asalkan Dia.

Drama Asalkan Dia Bahagia lakonan Ayda Jebat dan Shukri Yahaya celebshots April 02 2019 Drama Asalkan Dia Bahagia memulakan siaran pada hari ini 3 Mac di slot Akasia TV3. Contest Review Linkmy 2015. Drama ini adalah adaptasi novel karya.

Selain itu Zaim juga berubah drastis dan mau tidak mau ia harus memilih antara istri sah atau tunangan. Lagu Mana Ada Hati Yang Ingin Trus Disakiti boleh didengarkan di laman YouTube Ayda Jebat semenjak 9 malam tadi dan boleh didengari di semua pelantar digital bermula 29 Mac ini. Drama ini menampilkan gandingan sulung saya bersama pelakon Shukri Yahaya dia ia diarahkan oleh Jamal Khan kata Ayda.

Tonton Drama Asalkan Dia Bahagia Episod 19 NANTIKAN drama terbaru berjudul Asalkan Dia Bahagia adaptasi novel Asalkan Dia Bahagia karya Hani Fazuha yang bakal mengisi slot Akasia TV3. Jangan penasaran untuk menonton drama Malaysia terbaru ini. Sudah lama mereka ini memendam.

Bakal menampilkan pelakon seperti Shukri Yahaya dan Ayda Jebat. Asalkan Dia Bahagia 2019.


Asalkan Dia Bahagia Gandingkan Syukri Yahya Dan Aida Jebat


0 komentar: