Kamis, 01 Oktober 2020

Ayda Jebat Lirik Mana Ada Hati

Home A Ayda Jebat Ayda Jebat - Mana Ada Hati Chord. 686 hits LIRIK CETERA HATI THE MARIANA TRENCH Lagu OST drama bersiri Cetera Cinta Diya ni first time aku dengar dah mula jatuh cinta Aku ingatkan Fattah Amin yang nyanyi rupanya bukan Dengung penyanyi macam suara Fattah Amin pula Kebetulan Fattah Am.


Mana Ada Hati Hq Song Lyrics And Music By Ayda Jebat Arranged By M00n On Smule Social Singing App

Lirik Lagu Pencuri Hati Ayda Jebat.

Ayda jebat lirik mana ada hati. Lirik Lagu Mana Ada Hati dari Ayda Jebat. HttpsxenolinkajmahMusic Video Executive Producer. Semua yang ada ada pada dirimu Membuat aku ku aku jatuh cinta Come on baby say you love me Love me say you love me.

Irwan Simanjuntak Bookings Enquiry. Lagu ini masih berupa single yang didistribusikan oleh label XENO Music Sdn Bhd Paranormal Records Sdn Bhd. Tapi yang terbaik dariku.

OST Asalkan Dia BahagiaArtis Penyanyi. Walaupun telah ku berikan semua untukmu. Kurang apa lagi yang harus ku beri.

Aydaxenoasia C XENO Music Sdn Bhd OP Paranormal Records SP Taja Archive Publishing Distributed by The Orchard. Ayda Jebat Irwan SimanjuntakDahulu kau buatku terus terpa. Layari laman web kami di.

Kini kau tak seperti itu. Dahulu kau buatku terus terpaku Kini kau tak seperti itu Yang menjaga hatiku. Kakiku juga terus berjalan aaah come on baby say you love me Come on baby say you love me yeahTak kuasa ku menahan rasa aaah dug dag dug dag dug dag dug dag Tapi.

Bergandingan pulak dengan Ayda Jebat. Mana Ada Hati Ayda Jebat. Lirik lagu penuh Mana Ada Hati Yang Ingin Terus Disakiti dari Ayda jebat adalah seperti berikut.

Walaupun telah ku berikan semua untukmu Tapi yang terbaik dariku Belum cukup bagimu. Melayu Cetera Hati Diya Episod 6 Tonton Online. Jam di dinding terus berdetak ah Kaki ku juga terus berjalan ah Tapi mengapa tak kau lepaskan tatapanmu dari diriku Menembus hingga jantung ini terasa agak terhenti Semuanya ada-ada pada dirimu Membuat aku ku aku jatuh cinta Come on baby say you love.

Jam di dinding terus berdetak Kakiku juga terus berjalan Tapi mengapa tak kau lepaskan tatapanmu dari diriku Menembus hingga jantung ini terasa agak terhenti. Lirik Lagu Mana Ada Hati. Lagu ini masih berupa single yang didistribusikan oleh label XENO Music dan dirilis pada Mei 01 2021 Berikut kutipan lirik lagu nya Dahulu kau buatku Terus terpaku Ki kau tak seperti itu Yang menjaga hatiku Walaupun tlah kuberikan Semua untukmu Tapi yang terbaik dariku.

Lirik Lagu Mana Ada Hati Ayda Jebat. Lirik Pencuri Hati dari Ayda Jebat ini dipublikasikan pada tanggal 18 Maret 2016 6 tahun yang laluBelum ada info detil tentang single ini. Lirik Lagu Ayda Jebat - Mana Ada Hati OST Asalkan Dia Bahagia Ditulis dul Minggu 17 Maret 2019 Tulis Komentar Edit Sentral Lirik Lirik Lagu Mana Ada Hati Yang Ingin Trus Disakiti OST Asalkan Dia Bahagia dari.

View All Credits. Kamu bisa berlangganan atau membeli. OST Asalakan Dia Bahagia Chord D Cm Fm A Bm E A A A Bm A Dahulu kau buatku terus terpaku Bm Fm Kini kau tak seperti itu D Bm E Yang menjaga hatiku A Bm Walaupun tlah ku berikan A semua untukmu Bm Fm Tapi yang terbaik dariku D Bm E Belum.

Untuk pembelian lagu sila beli melalui laman media streaming yang sah atau pun apa-apa saluran lain yang dibenarkan oleh undang-undang dan mengikut saluran yang betul. Berikut cuplikan syair nyanyian teks dari lagunya. Asalkankaubahagia manaadahati coverMana Ada Hati Ayda Jebat Cover OST Asalkan Kau BahagiaPakai dynamic mic saja.

AydaJebat ManaAdaHati XenoMusic Listen to Mana Ada Hati on your favorite Music Streaming Platforms. Ayda JebatLirik Lagu. AydaJebat ManaAdaHati XenoMusic Listen to Mana Ada Hati on your favorite Music Streaming Platforms.

Website lirik lagu ini tidak menyediakan sebarang link untuk download lagu mp3 Mana Ada Hati Yang Ingin Terus Disakiti Ayda jebat samada dalam format mp3 atau sebarang format audio yang lain. Komposer Lirik. Ayda Jebat Irwan Simanjuntak Producer.

Ayda Jebat - Mana Ada Hati Chord. Dahulu kau buatku terus terpaku. Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu.

The Lyrics for Pencuri Hati by Ayda Jebat have been translated into 3 languages. Lirik Lagu Mana Ada Hati-Ayda JebatDahulu kau buatku terus terpakuKini kau tak seperti ituYang menjaga hatikuWalaupun tlah ku berikan semua untukmuTapi yang. Kurang apa lagi yang harus ku beri Jika memang cinta tak bisa memberi arti Mana ada hati yang ingin terus disakiti.


Ayda Jebat Mana Ada Hati Lirik Youtube


0 komentar: