Jumat, 18 September 2020

Syukri Yahya Dan Ayda Jebat

Sekali gus membuatkan orang ramai menyukai Ayda Jebat dalam bidang lakonan mahupun nyanyian dimana setiap karya yang ada dirinya pasti meletop. Ayda on the set of the drama filming Rindu Awak 200.


Ayda Jebat Jual Mahal Dengan Shukri Yahaya Youtube

Drama Cindai arahan Azman Yahya menampilkan beberapa pelakon terkenal iaitu Ayda Jebat Syazuwan Hassan Nazim Othman Raysha Rizrose dan ramai lagi.

Syukri yahya dan ayda jebat. Jumaat 20 November 2015 menjadi tarikh yang mereka pilih. Zul Ariffin Titian Cinta Pada malam tersebut anugerah DFKL 2018 telah dimeriahkan oleh 2 hos petah berbicara iaitu Ajak Shira dan Nabila Huda dengan membawa kempen bertemakan MasaUntukDrama. Post time 8-3-2019 0144 AM Show all posts Read mode.

She became known to many through the drama Rindu Awak 200 2014. Terjebak sudah tengok drama TV terbaru. Drama terbitan JS Pictures arahan Azman Haji Yahya.

Kedua-dua pelakon popular ini muncul dalam drama bersiri terbaru berjudul Dekatkan Jarak Kita yang sudah menemui penonton sejak semalam. Diterajui oleh Shukri Yahaya dan Ayda Jebat. Juga drama Juvana Gemersik Kalbu Sahabat Asmara Luna Menjinak Ombak Jika Itu Takdirku Asam Pedas Untuk Dia Dia Isteri Luar Biasa Cik Cinderella Dan Encik Tengku Suami Tanpa Cinta 7 Hari Mencintaiku Hantu Punya Bos Andainya Takdir Tiada Arah.

Nur Suhada Jebat dikenali sebagai klon wawa zainalmuka mereka seiras Nama Popular. DRAMA MELAYU AKASIA. She was one of the participants of the 9th season of Akademi Fantasia.

AYDA JEBAT JADI REBUTAN SHUKRI YAHAYA DAN IDRIS KHAN PETALING JAYA 11 MAC 2019 - Tak sangka rupa-rupanya Ayda Jebat jadi rebutan Shukri Yahaya dan. Antara scene menarik dalam drama Asalkan Dia Bahagia di slot Akasia pada setiap hari Isnin hingga Jumaat 7 malam di TV3 Barisan Pelakon. Redza Rosli Bagi Ucapan Romantis Sempena Birthday Ayda Jebat.

Walaupun tidak pernah memberikan kenyataan secara rasmi yang mereka sedang hangat menyulam cinta namun rata-rata peminat mengetahui tentang hubungan rapat di antara dua selebriti ini iaitu Redza Rosli dan Ayda Jebat. Menampilkan gandingan Remy Ishak dan Ayda Jebat. Antara scene menarik dalam drama Asalkan Dia Bahagia di slot Akasia pada setiap hari Isnin hingga Jumaat 7 malam di TV3 Barisan Pelakon.

Nantikan drama adaptasi novel Asalkan Dia Bahagia karya Hani Fazuha yang bakal mengisi slot Akasia TV3. Syafiq Kyle dan Ayda Jebat Dekatkan Jarak Kita Aktor Pilihan. Lain-lain filem dibintangi Shukri ialah Sembunyi.

Nantikan drama adaptasi novel Bukan Gadis Biasa karya Liza Nur di slot Samarinda TV3. Dah selamat menjadi pasangan suami istri Shukri Yahaya dan Tya Adnan. ASALKAN DIA BAHAGIANantikan drama adaptasi novel Asalkan Dia Bahagia karya Hani Fazuha yang bakal mengisi slot Akasia TV3.

ASALKAN DIA BAHAGIA AYDA JEBATSHUKRI YAHAYA eddlisa_uyuk. Tidak mahu melatah dengan isu tersebut Ayda sebaliknya tetap memberikan sepenuh sokongan terhadap acara gilang-gemilang itu serta mana-mana majlis penganugerahan. Nur Suhada Ayda Jebat born 17 March 1992 is a Malaysian singer and actress.

Nur Suhada Ayda Jebat lahir 17 Mac 1992 ialah seorang penyanyi dan pelakon wanita Malaysia. Lirik Lagu Pinjamkan Hatiku dari Ayda Jebat Adi PriyoLagu ini merupakan OST. Beliau merupakan salah seorang peserta Akademi Fantasia musim ke-9Beliau mula dikenali ramai menerusi drama Rindu Awak 200 2014.

Akan ditayangkan pada bulan Ramadan tahun 2020. Mereka bersatu di dalam sebuah drama terbaharu yang telah bersiaran pada 8 Mac lalu di. Drama dan Filem.

Published by kelimerah Sunday 19 November 2017. Gambar Pernikahan Shukri Yahaya - TyaAdnan Alhamdulillah. Akan mengisi slot Samarinda di TV3 pada bulan November nanti.

Published by kelimerah Thursday 28 November 2019. Diterajui oleh Shukri Yah. Dahulu kau buatku terus terpaku.

Sudah lama mereka ini memendam perasaan pada Ayda tetapi ternyata Shukri yang berjaya memiliki hati Ayda. Menampilkan gandingan utama Syafiq Kyle dan Ayda Jebat. Drama ini menampilkan Ayda Jebat sebagai peneraju utama bersama Syukri Yahaya Nadiah Syahab Idris Khan dan ramai lagi.

Drama terbitan JS Pictures Sdn Bhd ini mendapat sentuhan pengarah Azman Yahya. Kredit filem beliau termasuk Gila-Gila Remaja 2 2013 dan Pinjamkan Hatiku 2017. Terus terikat dengan hatimu.

Sinopsis Asalkan Dia Bahagia Kisah Adira Imani AYDA JEBAT disebabkan dia anak yang dikutip jadi dengan rasa rendah diri dia relakan sahaja untuk dijodohkan dengan Haris Aryan SYUKRI YAHYA yang juga kenalan abangnya Ikmal Reza. UiTM Shah Alam dalam jurusan Diploma Seni Muzik. Cinta 200 Peratus Anugerah.

24 tahun 2016 Tempat lahir. Jom dengarkan lagu Ayda Jebat. Dekatkan Jarak Kita adalah sebuah.

Amukan Azazil Lari Ular dan Surf This Love. Drama Bukan Gadis Biasa Lakonan Ayda Jebat Remy Ishak. Edited by eddlisa_uyuk at 16-4-2019 0124 PM.

Terbaharu Redza membuat satu gesture yang cukup sweet. Her film credits include Gila-Gila Remaja 2 2013 and Pinjamkan Hatiku. Tertengok sebab ada hero fav Dilah iaitu Syukri Yahya.

Jumaat 20 November 2015 menjadi tarikh yang mereka pilih. Lirik Lagu Eazy Pezy - Ayda Jebat Ft. Tiada dalam senarai penuh finalis Top 5 Anugerah Bintang Popular BH ke-32 ABPBH 32 pelakon dan penyanyi Ayda Jebat menganggap bukan rezeki untuk dirinya.

SELEPAS popular dengan drama masing-masing akhirnya permintaan peminat untuk menyaksikan gandingan pelakon Ayda Jebat dan Syafiq Kyle sebagai hero dan heroin tercapai. Antara scene menarik dalam drama Asalkan Dia Bahagia di slot Akasia pada setiap hari Isnin hingga Jumaat 7 malam di TV3 Barisan Pelakon. Jalan cerita pun best.

Nantikan drama bersiri Dekatkan Jarak Kita adaptasi daripada sebuah cerpen tulisan Syu Ariani. Tidak ambil mudah dan suka mencabar diri Ayda Jebat sebelum ini mendapat perhatian apabila bertindak memotong rambutnya yang panjang kepada pendek persis lelaki demi membawa watak dalam drama. Uols dah dengar lagu raya terbaru dari WatsonsMalaysia nyanyian Ayda Jebat.

Ayda Jebat Shukri Yahaya Idris Khan Nadiyah Shahab Marisa Yasmin Esma Dainal Rahim Omar. Muzik video lirik Mana Ada Hati Yang Ingin Trus Disakiti akan dikeluarkan di saluran YouTube Xeno Music pada 17 Mac 2019 pada jam 900 malam. ASALKAN DIA BAHAGIA.

5 ft 2 in 157 m Umur. Ayda Jebat jadi rebutan Shukri Yahaya Idris Khan 2019-03-13 - TAK sangka rupa-rupanya pelakon Ayda Jebat jadi rebutan Shukri Yahaya dan Idris Khan.


Asalkan Dia Bahagia Gandingkan Syukri Yahya Dan Aida Jebat


0 komentar: