Minggu, 20 September 2020

Sinopsis Drama Lakonan Shukri Yahya Aida Jebat

Selepas tamatnya Drama DIA YANG KU CINTA lakonan Abang Jebat Sharnaaz Ahmad dengan Syarinie Myra. Akan datang menghiasai slot Iris di TV3.


J B Blogspot Sinopsis Drama Awak Sangat Nakal

Drama Andainya Takdir lakonan Shukri Yahaya dan Nina Andainya Takdir lakonan Shukri Yahaya dan Nina celebshots Mei 30 2017 Drama Andainya Takdir diterbitkan oleh AAida Production Sdn Bhd dan pengarah Along Kamaludin.

Sinopsis drama lakonan shukri yahya aida jebat. Mummy dah tengok trailer Awak Sangat Nakal. Tayangan selama 28 episod diarahkan oleh pengarah popular Jamal Khan dan merupakan terbitan syarikat Zamriez. Sinopsis Drama Awak Sangat Nakal Adaptasi Novel DRAMA AWAK SANGAT NAKAL ADAPTASI NOVEL yang bakal ditayangkan di ASTRO RIA dan ASTRO RIA HD bagi menggantikan drama Surihati Mr Pilot.

MIG Beats Sdn Bhd akan membawakan drama komedi romantik bertajuk Hantu Punya Bos adaptasi daripada novel karya Dekna Lee terbitan Love Novel. Naskhah ini merupakan versi filem bagi drama bersiri Bukan Kerana Aku Tak Cinta yang pernah mencipta fenomena di kalangan peminat drama. Lakonan yang agak nakal dari Ayda Jebat dan Sharnaaz Ahmad.

NANTIKAN drama akan datang bersiri berjudul Dekatkan Jarak Kita adaptasi daripada sebuah cerpen tulisan Syu ArianiDiterajui pelakon utama seperti Syafiq Kyle dan Ayda Jebat. Bersiaran di Slot Samarinda TV3 setiap Isnin hingga Khamis jam 1000 malam. Rahimah tanpa rahim episod drama tv3.

Bakal menemui penonton bermula 23 Disember setiap Isnin hingga Khamis pukul 10 malam di slot Samarinda TV3. Jebat Jebat The Movie merupakan sebuah filem Malaysia 2020 arahan Khan Mancung Jamal Khan dibintangi oleh Sharnaaz Ahmad dan Nelydia Senrose. Alahai walaupun dah berkahwin tapi tetap jadi pilihan no 2 aku.

Menampilkan gandingan Shukri Yahaya dan Uqasha Senrose. Drama bersiri 15 episod arahan Azman Yahya. Setelah tamatnya Drama Ironi Kasih lakonan sicantik Omel Intan Najuwa bergandingan Akasha Ramadhan ini drama dari Ayda Jebat dan barisan pelakon lain yang hebat-hebat menemani petang korang.

Drama bukan gadis biasa lakonan ayda jebat remy ishak dan sheila rusly menjadi buah mulut ramai apabila ada yang tidak berpuas hati dengan kesan solekan watak opah aminah yang tidak nampak semulajadi. Sinopsis Filem JEBAT Lakonan Shahnaz Ahmad Dan Nelydia Senrose Tayangan Di Astro First. Drama terbaharu terbitan JS Pictures bertajuk Cindai bakal menampilkan gandingan Ayda Jebat dan Syazuwan Hassan.

Muhammad Shukri bin Yahaya lahir 13 Jun 1988 merupakan seorang pelakon dan penyanyi lelaki MalaysiaBeliau memulakan kerjaya lakonannya pada tahun 2011 setelah bakatnya dicungkil oleh pengarah Osman Ali menerusi filem Jiwa TaikoBeliau telah membintangi deretan drama bersiri yang mempunyai rating tinggi termasuk. Info Dan Sinopsis Filem Jebat Jebat The Movie Adaptasi Novel. Published by kelimerah Monday 23 December 2019.

P tiap2 petang tau mengadap tv3 tunggu drama ni. Segmen lima hari ini ed senaraikan 5 hero drama berpengaruh 2018. Drama 7 Hari Mencintaiku Lakonan Shukri Yahya November 09 2016.

Drama Rindu Awak Separuh Nyawa bakal menemui penonton mulai 23 Mac 2021 pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 1000. Every Shukri Yahya Drama Gigih tak gigih aku tengok hampir 9 drama lakonan Shukri Yahya selepas Rindu Awak Separuh Nyawa. Ya Allah baiknya dapat suami macam ni.

Drama Asalkan Dia Bahagia lakonan Ayda Jebat dan Shukri Yahaya Drama Asalkan Dia Bahagia lakonan Ayda Jebat dan Shukri Yahaya celebshots April 02 2019 Drama Asalkan Dia Bahagia memulakan siaran pada hari ini 3 Mac di slot Akasia TV3. Antara scene menarik dalam drama Asalkan Dia Bahagia di slot Akasia pada setiap hari Isnin hingga Jumaat 7 malam di TV3 Barisan Pelakon. Tak tahu lagi nanti den update yo.

Confirm2 la remy ishak. Cuma nya kalau Nina biasanya akan tonton online memalam nanti sebab petang waktu sitayangkan Nina lagi sibuk. Drama baru CINDAI ni merupanya satu pembaharuan penuh berani dari Ayda Jebat.

Sinopsis Drama Cindai Lakonan Ayda Jebat Syazuwan Hassan. Tonton drama adaptasi novel Rindu Awak Separuh Nyawa karya Siti Rosmizah. Sebenarnya malas nak ulas tentang apa yang aku tengok tu tapi lepas tengok video Hazeman Huzir yang boleh menelaah sesuatu filem hanya berdasarkan latar masa aku jadi semangat pula.

Watak yang penuh emosi berat lagi sarat untuk dibawa. Drama Andainya Takdir 2 akan bersiaran pada bulan Ramadan nanti tarikh. Drama bersiri 40 episod arahan Along Kamaludin terbitan syarikat produksi SR One Sdn Bhd.

Sinopsis Drama Di Hujung Ranting Di Hujung Ranting memaparkan konflik perhubungan kekeluargaan dan percintaan apabila Amar Shukri Yahaya jatuh cinta pada Mawardah Nad Zainal namun dipendam. Filem lakonan ayda jebat drama. Drama bersiri 20 episod itu diarahkan oleh Feroz Kader.

Aida Production Sdn Bhd pengarah Eoon. Sinopsis Filem JEBAT Lakonan Shahnaz Ahmad Dan Nelydia Senrose Tayangan Di Astro First. Biar hitam tapi macho.

Masalahnya ada lagi ke dekat luar drama perangai suami macam si. Abang Amar Hakim Amar Asyraf pula bercerai dengan Fatin Dayang Areeda. Asam Pedas Untuk Dia 2015 7 Hari.

Drama BUKAN GADIS BIASA. Nantikan drama terbaharu berjudul Cindai yang akan bersiaran pada 23 Disember 2019 nanti di slot Samarinda TV3. Shukri Yahaya akan bergadingan dengan pelakon baru Intan Najuwa selaku teraju utama.

Tak heran andai drama ni nanti membawa anugerah pelakon wanita terbaik buat Ayda Jebat. Drama terbitan JS Pictures Sdn Bhd ini mendapat sentuhan pengarah hebat Azman Yahya Jinggo. Drama Cindai menampilkan gandingan hebat iaitu Ayda Jebat dan Syazuwan Hassan termasuk beberapa pelakon tambahan Nazim Othman Raysha Rizrose dan ramai lagi.

Ketika lirik video lagu parah nyanyian ayda jebat dilancarkan pada 12 disember lepas pelbagai kecaman diterima oleh penyanyi kecil molek. Kisah yang penuh emosi ini akan ditayangkan di Slot Samarinda TV3. Nampak menarik sangat cerita tu.


53 Drama Melayu Ideas Drama Movie Posters Akasia


0 komentar: