Selasa, 15 September 2020

Ketiak Ayda Jebat

Terbaru Ayda dan Nabil sekali lagi mencuri tumpuan netizen apabila mereka didakwa merakam aksi manja di media sosial tersebut. Her film credits include Gila-Gila Remaja 2 2013 and Pinjamkan Hatiku.


Pin On Mpv

Jom tonton video penuhMisteri Makhluk Berkepala kambing Dan Bersay.

Ketiak ayda jebat. PERKONGSIAN video aksi mesra pasangan selebriti Nabil Mahir dan isterinya. PETALING JAYA Pelakon dan penyanyi Ayda Jebat sekali lagi mengundang kecaman apabila mendedahkan perangai pelik suaminya Nabil Mahir yang suka menghidu bau ketiaknya terutama ketika waktu lapang. Menerusi rakaman tersebut Ayda menulis kapsyen di mana ada segelintir individu yang meninggalkan komen bahawa ambil lah suami Ayda Jebat sebab manja.

Bahagia sungguh melihatkan pasangan yang baru sahaja mendirikan rumah tangga pada awal Januari lalu apabila mereka berdua tidak lokek berkon. Bahagia sungguh melihatkan pasangan yang baru sahaja mendirikan rumah tangga pada awal Januari lalu apabila mereka berdua tidak lokek berkongsikan momen-momen istimewa di media sosial terutamanya Instagram untuk tatapan peminat. Kecoh Isu Hamiil Dan Civm Ketiak Ini Komen Makan Dalam Ayda Jebat.

Suka Bau Ketiak Isteri Ayda Jebat Dedah Nabil Mahir Suka Bermanja 24 Jam Read. Nur Suhada Ayda Jebat born 17 March 1992 is a Malaysian singer and actress. VIDEO Jangan lihat dari sudut negatif je Ayda Jebat Respon Aks1 Suami Civm Ketiak.

Sejak belakangan ini pelakon Ayda Jebat sering memuat naik video sweet bersama suaminya Nabil Mahir di Instagram Story. January 31 2021 Editor KV I Hiburan 0. Ayda on the set of the drama filming Rindu Awak 200.

ADVERTISEMENT Ayda sebelum itu telah dihubungi Harian Metro dan mengakui tidak mampu. Diterbitkan 1 year lalu. Baru-baru ini nama pelakon Ayda Jebat sekali lagi menjadi bualan netizen apabila dia memuat naik video mesra bersama suaminya Nabil Mahir.

Pasangan selebriti Nabil Mahir dan Ayda Jebat memohon orang ramai dan peminat agar mendoakan kesejahteraan mereka dan bersabar. Menerusi rakaman video berdurasi 031 saat itu Nabil kelihatan sedang mencium dan. February 3 2021 by Editor MB.

She became known to many through the drama Rindu Awak 200 2014. Video tersebut menyaksikan Nabil Mahir menghidu pada bahagian ke1ak Ayda dan video itu. Terbaru Ayda dan Nabil sekali lagi mencuri tumpuan netizen apabila mereka didakwa merakam aksi manja di media sosial.

Perkongsian cerita viral dalam dan Luar Malaysia. Suka Bau Ketiak Isteri Ayda Jebat Dedah Nabil Mahir Suka Bermanja 24 Jam. Belum reda isu bau ketiak Ayda Jebat cetus kontroversi baru.

Mendapat lebih satu juta tontonan tidak sampai dua hari video klip terbaru Adya Jebat berjudul Parah Parah menjadi trending di Youtube. Sejak belakangan ini pelakon Ayda Jebat sering memuat naik video sweet bersama suaminya Nabil Mahir di Instagram Story. Ayda berkongsi video Nabil mencium ketiaknya di laman Instastory.

Setelah hampir satu bulan mendirikan rumah tangga pasangan selebriti terkenal iaitu Ayda Jebat dan Nabil Mahir dilihat semakin sering berkongsikan momen bah. Ada beza isu cium ketiak yang tak nak privasi hamil ini situasi berbeza - ayda jebat Kalau berita itu baik didoa-doakanlah sampai masanya Insya-Allah kita akan umumkan. Ayda Jebat kini menjadi bualan warganet lagi gara-gara kongsi video suami mencium ketiak.

IG Story Ayda Jebat Makin Tak Senonoh Sejak Kahwin. Subscribe dan Follow la korang ni punRead more. VIDEO Kongsi Video Mesra Ayda Jebat Akui Suami Suka Bau Ketiak.

Doakan yang terbaik untuk kita demikian kata penyanyi dan pelakon Ayda Jebat yang menjelaskan belum masanya lagi untuk dia mengulas lanjut berhubung dakwaan kehamilannya. Dedah suami suka cium ketiak Ayda Jebat akui mahu tunjuk rasa bahagia selepas berkahwin - Saya hanya berkongsi sikap Nabil yang manja tidak dibuat-buat Ahad 31 Januari 2021 300 PM. Bahagia sungguh melihatkan pasangan yang baru sahaja mendirikan rumah tangga pada awal Januari lalu apabila mereka berdua tidak lokek.

Dalam video tersebut Ayd. Selepas tular kisah yang mendakwa Ayda kini sedang berbadan dua kata pelakon itu belum masanya lagi untuk dia mengulas lanjut. PETALING JAYA Pelakon dan penyanyi Ayda Jebat sekali lagi mengundang kecaman apabila mendedahkan perangai pelik suaminya Nabil Mahir yang suka menghidu bau ketiaknya terutama ketika waktu lapang.

Syah January 30 2021. Kali ini Ayda Jebat sekali lagi viral di Twitter apabila memuatnaik video aksi manja Nabil Mahir yang dikatakan suka bau ketiaknya. Hari ini kecoh tentang Ayda Jebat dan suaminya Nabil Mahir selepas Ayda telah menaikkan video di IG strory menunjukkan Nabil sedang bermanja dengannya dengan mencium bahagian pipi dan ketiak Ayda.

She was one of the participants of the 9th season of Akademi Fantasia. Uncle lim marah aida jebat di cium ketiakberminat jadi ejen odeen klik ni httpsagentteamwrpborneowasapmy jom join Membership Wan Rul Puppet beri soko. Perangai pelik Nabil didedahkan Ayda menerusi InstaStory yang memaparkan Nabil Mahir sedang menciu.

Perangai pelik Nabil didedahkan Ayda menerusi InstaStory yang memaparkan Nabil Mahir sedang mencium ketiaknya ketika sedang bersantai. Bukan sahaja di pipi Nabil turut mencium di bahagian ketiak isterinya. Menerusi rakaman video berdurasi 031 saat itu Nabil kelihatan sedang mencium dan bermanja dengan Ayda.

Malah video klip yang memaparkan sekumpulan wanita menari mengikut rentak irama seakan dangdut itu turut mendapat perhatian.


Pin On Intan Najwa


0 komentar: