Jumat, 17 Juli 2020

Drama Terbaru Syafiq Kyle Dengan Ayda Jebat

Memulakan kariernya dalam industri hiburan sebagai peserta Akademi Fantasia 9 kini bintang Ayda Jebat bersinar pula sebagai seorang pelakon. Nama Ayda Jebat kini sedang meniti di bibir para peminat drama Rindu Awak 200.


Penampilan Baru Ayda Jebat Buat Peminat Geram Media Hiburan

Akan mengisi slot Samarinda di TV3 pada bulan November nanti.

Drama terbaru syafiq kyle dengan ayda jebat. Gandingannya bersama Zul Ariffin ternyata mempunyai chemistry yang memikat dan mengujakan para penonton. Apa yang Alysha buat sampai Tashriq berkoyok bagai. Drama berjudul Dekatkan Jarak Kita terbitan JS Pictures Sdn Bhd dipilih sebagai Drama Pilihan pada Anugerah Drama Festival Kuala Lumpur 2018 DFKL 2018 mala.

Nantikan drama bersiri Dekatkan Jarak Kita adaptasi daripada sebuah cerpen tulisan Syu Ariani. Menampilkan gandingan utama Syafiq Kyle dan Ayda Jebat. Kedua-dua pelakon popular ini muncul dalam drama bersiri terbaru berjudul Dekatkan Jarak Kita yang sudah menemui penonton sejak semalam.

Drama terbitan JS Pictures Sdn Bhd ini mendapat sentuhan pengarah Azman Yahya. SELEPAS popular dengan drama masing-masing akhirnya permintaan peminat untuk menyaksikan gandingan pelakon Ayda Jebat dan Syafiq Kyle sebagai hero dan heroin tercapai. NANTIKAN drama akan datang bersiri berjudul Dekatkan Jarak Kita adaptasi daripada sebuah cerpen tulisan Syu ArianiDiterajui pelakon utama seperti Syafiq Kyle dan Ayda Jebat.

Dekatkan Jarak Kita adalah sebuah. Drama berjudul Dekatkan Jarak Kita terbitan JS Pictures Sdn Bhd dipilih sebagai Drama Pilihan pada Anugerah Drama Festival Kuala Lumpur 2018 DFKL 2018 malam ini. Ditayangkan di slot Samarinda TV3 drama bersiri 15 episod ini diarahkan oleh Azman Yahya Jinggo dan diadaptasi dari cerpen karya Syu Ariani.

Tak sabar menanti dekatkanjarakkita Terbitan jspictures 21 NoV 2017 InsyaAllah Jumpe Tashriq. Drama terbitan JS Pictures Sdn Bhd ini mendapat sentuhan pengarah hebat Azman Yahya Jinggo. Berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya PICC di sini DFKL2018 turut di nobat dua pelakon utama drama itu Syafiq Kyle dan Ayda Jebat menerusi kategori Pasangan.

Drama Dekatkan Jarak Kita lakonan Ayda Jebat dan Syafiq Kyle celebshots Disember 25 2017 Drama terbitan JS Pictures Sdn Bhd Dekatkan Jarak Kita telah memulakan siarannya semalam.


Ayda Jebat Dan Syafiq Kyle Serasi Dalam Drama Dekatkan Jarak Kita Prebiu Com


0 komentar: